پرش به محتوا

معنی آب زیرزمینی

  • از
آب زیر زمینی معنی انگلیسی

معنی آب زیرزمینی چیست؟ ترجمه انگلیسی “آب زیر زمینی” “underground water” هست.

 

 

معنی انگلیسی آب زیرزمینی چیست؟

  • معنی انگلیسی “آب زیرزمینی” در این متن بررسی شد.

 

What is the meaning of “آّب زیرزمینی”? The English translation of “آب زیر زمینی” is “underground water.”
آب زیر زمینی معنی انگلیسی

چند کلمه از دیکشنری آنلاین

 آب خام

معنی انگلیسی آب خالص

 انگلیسی آب چشمه

معنی انگلیسی آب چشم

بصیرت به انگلیسی

معنی انگلیسی آبجوش چیست؟

ترجمه انگلیسی آب تصفیه

آب راکد به زبان انگلیسی

ترجمه انگلیسی آب خوردن

معنی آئورت به انگلیسی

مهاجرت کانادا به انگلیسی

سازمان تامین اجتماعی به انگلیسی

 

 

چگونه از فرهنگ لغت استفاده کنیم؟

اگر متنی را می خوانید بهتر است طوری باشد که نیازی به مراجعه فراوان به فرهنگ لغت نداشته باشید. مثلا متنی را انتخاب کنید که در هر پاراگراف یا صفحه کلمات معدودی باشد که آن ها را نمی دانید. بعد از روبرو شدن با کلمه ای جدید سریع سراغ دیکشنری انگلیسی به فارسی نروید. کمی صبر کنید. ادامه متن را بخوانید. سعی نمایید معنی کلمه را حدس بزنید. اگر در ادامه نتوانستید آن را حدس بزنید بهتر است ابتدا به سراغ یک دیکشنری تک زبانه برویم. از متن انگلیسی و مثال هایی که دارد آن را حدس بزنید. پس از آن حتی می شود ابتدا تصویر کلمه را در موتورهای جستجو پیدا کرد. ار زوی تصاویر هم برخی کلمات قابل حدس هستند.

در آخر هم به سراغ یک فرهنگ لغت با ترجمه فارسی بروید. می توانید از لینک کلاس آنلاین انگلیسی در دوره های خصوصی، مجازی یا حتی اردو شبانه روزی “سلام زبان” شرکت نمایید.

 

فهرست کلمات دیکشنری آنلاین فارسی انگلیسی

بعضی از دیکشنری ها هم بصورت کاملا تصویری هستند. ابن نوع فرهنگ لعت ها به پیکشنری معروف می باشند. مثلا دانلود نرم افزار او پی دی (OPD) یا دانلود بهترین فرهنگ لغت دنیا دیکشنری LDOCE  . در بخش نکات آموزش زبان انگلیسی در دسترس هستند.

بخش زیادی از آموزش زبان انگلیسی بستگی به دایره لغاتی دارد که ما بلد هستیم. در سالهای نه چندان دور از فونتیک برای متوجه شدن تلفظ کلمات استفاده می کردند. با آمدن اینترنت و دسترسی به کلیپ و فیلم و فایل صوتی و آموزش های مولتی مدیا به راحتی می شود تلفظ کلمات را آموزش دید. آموزش زبان از صفر و الفبا تا آبلتس و ادونس. با سلام زبان آموزش رایگان مکالمه انگلیسی هم آسان است.

 

آموزش رایگان زبان انگلیسی

دیکشنری آنلاین و کاربردی سلام زبان می توانید به شما در یادگیری کلمات جدید و پرکاربرد زبان انگلیسی کمک کند. فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی با کلمات پر تکرار و اصطلاحات مفید انگلیسی در حوزه های مختلف. همراه با ترجمه و مثال های متفاوت و متعدد برای کلمات مختلف. همراه با تلفظ کلمه به لهجه های مختلف بریتیش یا آمریکایی. آموزش زبان انگلیسی با داشتن یک دایره لغت قوی بسیار آسان تر است.

برای شروع یادگیری زبان انگلیسی می توانید روی اپلیکیشن سلام زبان در بخش رایگان آژمون تعیین سطح انگلیسی شرکت نمایید.

ترجمه آسان کلمه  معادل انگلیسی چیست؟ معنی انگلیسی کلمه چیه؟ معادل انگلیسی لغت، معنای انگلیسی چی میشه؟ ترجمه انگلیسی لغت، معادل انگلیسی، ترجمه عبارت، معنی عبارت، متضاد، به زبان انگلیسی، تعریف، ترجمه جمله، دیکشنری آنلاین، به انگلیسی، چند مثال برای، جمله درباره، مترادف، به فارسی، تلفظ، دیکشنری آنلاین، مثال با، فایل صوتی، دانلود تلفظ، کاربرد در جمله، با انگلیسی چی میشه؟ معنی فارسی به انگلیسی. ترجمه انگلیسی به فارسی. #معنی،#ساده،#انگلیسی،#ترحمه،#فارسی

برای یادگیری زبان انگلیسی در کنار شما هستیم. برای مشاوره رایگان آموزش زبان با ما در تماس باشید.

 

شماره تماس موسسه زبان

02122460487

09214837929 (ایتا، تلگرام، واتساپ و …)